Beoordeling van Van Grinsven Dakkapellen

9.4 /10

157 beoordelingen op Riviyo.nl

Door Familie van Roosmalen
(10/10)

Zonder enige twijfel een aanrader!

Vorige week is onze dakkapel geplaatst. Het is een prachtige verrijking van onze woning. Wij zijn vooraf naar meerdere aanbieders geweest, maar het voelde bij van Grinsven direct goed; "no nonsense benadering: u vraagt, wij draaien" en geen oeverloos geneuzel over dingen waar we geen interesse in hadden. Wij hebben de service, communicatie, hoge kwaliteit voor een goede prijs en snelheid van plaatsen erg gewaardeerd. Wij raden van Grinsven dakkapellen daarom zonder enige twijfel aan wanneer u een dakkapel wilt aanschaffen.

Door Wendy Stiphout
(10/10)

Twee prachtige dakkapellen

Voor de tweede keer hebben wij een prachtige dakkapel geleverd gekregen. Ook deze is er weer snel en professioneel opgezet. Vanaf het meten tot en met het plaatsen is er een hele fijne en open communicatie. Je bent bij dit bedrijf echt klant en geen nummer. Een echte aanbeveling voor uw dakkapel

Door Ron Hessing
(10/10)

Vakkundig en netjes, een aanrader!

Nadat ik de plaatsing van een dakkapel in mijn straat zag plaatsvinden en dit er erg goed uitzag, geïnformeerd naar het bedrijf. Navraag bij de buren leerde dat de mensen van Van Grinsven goed en netjes werk afleveren. Contact opgenomen, afspraak in Rosmalen gemaakt en de wensen besproken. Op basis daarvan een prijsindicatie gekregen die achteraf behoorlijk precies bleek te zijn. Ze zijn thuis komen opmeten en de definitieve offerte gekregen die vrijwel niets afweek van de prijsopgave. Opdracht gegeven en we hoefden niets aan te betalen. Enkele maanden later is de dakkapel geplaatst. Stipt om 08,00 waren de mannen aanwezig en om 10,30 uur was de kraan ter plaatse om het gevaarte van meer dan 4 meter breed over het huis te tillen. Via de kraan is ook in 1 x het raam , de pannen en ander materiaal over het huis getild . Niets door het huis wat wel fijn was. Ongeveer om 12,30 uur zat de dakkapel er geheel gemonteerd en werkend (rolluiken/horren/kantel-kiepramen) op. Kundige en aardige mensen. Kan echt niet anders zeggen. Een dakkapel doe je meestal maar 1 x, maar als ik er nog 1 nodig zou hebben koos ik zonder aarzelen Van Grinsven. Qua prijs heb ik niet/nauwelijks vergeleken. Wij wilden heel graag een betrouwbaar bedrijf waar anderen ook tevreden over waren. We hebben na de klus de betaling gedaan. Aanrader!

Door Anoniem
(10/10)

Vakkundig en netjes, een aanrader!

Door Joop en Mieke Mutsaerts
(10/10)

Deskundig team Christo en Roy.

Weer een tevreden klant erbij. Ik heb twee dagen niet geslapen in verband met verwijderen van betonnen balk, welke op advies van Christo werd verwijderd ,in verband met veel meer zicht en ruimte op onze slaapkamer. Ik ben blij dat ik het advies heb opgevolgd. Dit team Christo en Roy verdienen een dikke pluim voor het plaatsen van de dakkapel.Daarom heb ik de maximale score van 5sterren gegeven.

Door Joep C
(9/10)

Prina gefikst !

Uitzonderlijke zomerstorm... toch drie dakkapellen en twee kantelramen geplaatst . Prima gefikst team V Grinsven !

Door sandra Van den Brink
(10/10)

Top bedrijf!

Super tevreden! Echt een aanrader als je meer ruimte en licht wilt. Vriendelijke en professionele mannen die zowel een dakkapel hebben geplaatst en een huidge dakraam hebben verplaatst. Heel erg blij mee!

Door Karlijn Van der Heijden
(10/10)

Top service, erg professioneel!

Erg professioneel! Super snel geregeld en goede kwaliteit!

Door Jaivy Wijnen
(10/10)

Topservice!

Prachtige dakkapel geleverd door van Grinsven. We hebben voor van Grinsven gekozen door de heldere uitleg op locatie waar je de verschillende dakkapellen kunt zien en je keuze kan maken uit de verschillende opties. Alles werd netjes geplaatst en opgeruimd. De week na het plaatsen belden ze zelfs nog om te vragen of alles naar wens was. Ik zou van Grinsven zeker aanraden als je een dakkapel wil laten plaatsen.

Door Anoniem
(9/10)

Beoordeling dakkapel

We hebben een dakkapel van 5,5 meter laten plaatsen en zijn erg tevreden met de uitvoering. De dakkapel is van goede kwaliteit en degelijk en netjes gemaakt. De dag van plaatsing verliep gesmeerd en de monteurs waren vakkundig en snel. Er is goed rekening gehouden met de speciale wensen die wij hadden met betrekking van de uitvoering van de dakkapel en zijn blij met het maatwerk en advies.

Door J Van den Berg
(10/10)

Aanrader!

Van offerte tot oplevering: bijzonder professionele, gastvrije, kundige, begripvolle en klantvriendelijke behandeling. Bij het opmeten voelde alles al goed, de offerte was helder en met een prima prijs en bij de plaatsing bleek dat allemaal al te meer: een geweldig team met een fantastisch resultaat. Van Grinsven is een absolute aanrader!

Door Mjwa Van de Ven
(10/10)

Dakkapel fan van de Ven

Het is super snel gegaan met een zeer goede strakke organisatie alles perfect op tijd. Meteen alles afgevoerd en meteen wat spullen naar boven gehesen. Dik tevreden en een prachtige mooie grote ruimte voor terug.

Door E r
(9/10)

geen idee

Mooie dakkapel die in een ochtend geplaatst werd

Door Anoniem
(9/10)

super dakkapel!

keurig op tijd volgens afspraak, werd heel netjes gedaan met een zeer goed resultaat wij zijn heel blij met onze dakkapel! bedankt

Door Marlie Roestenburg
(10/10)

Vakkundig en top bedrijf

Ik vond t best een dingetje, 2 nieuwe dakkapellen, mensen in huis en maar hopen dat t goed gaat. Nou die stress was meteen weg toen de mannen van van Grinsven er waren!! Er werd zeer vakkundig te werk gegaan en binnen 5 uur stonden er 2 prachtige dakkapellen op en was alles netjes achter gelaten!