Beoordeling van Van Grinsven Dakkapellen

9.4 /10

121 beoordelingen op Riviyo.nl

Door Anoniem
(10/10)

Wederom prima!

Afgelopen maand heeft Van Grinsven twee dakkapellen geplaatst op onze nieuwe woning. We hadden al eerder ervaring opgedaan met Van Grinsven voor de dakkapellen van ons oude huis. Van Grinsven heeft ook deze keer weer alle verwachtingen waargemaakt. Prima product, precies volgens afspraak, geen vervelende verrassingen, keurig werk en netjes achtergelaten.

Door Rianne van der Steen
(10/10)

Dakkapel voor woning met respect voor de bouwstijl in Bossche School

Er is bijzonder goed naar mijn wensen geluisterd. De dakkapel sluit perfect aan op de bouwstijl van de woning, waarbij maatverhoudingen een belangrijke rol spelen. Tussentijdse vragen werden geduldig beantwoord. Doordat de woning omringd is met hoge bomen is er een speciale kraan besteld om de plaatsing mogelijk te maken. De werknemers zijn correct, denken mee en hebben zeer goed werk verricht. Een prettige werksfeer!

Door Rianne van der Steen
(10/10)

Door Rianne van der Steen
(10/10)

Door Rianne van der Steen
(10/10)

Door Tom Van de Ven
(10/10)

Dakkapel

Top service, denkt mee en komt afspraken na

Door Tom Van de Ven
(10/10)

Dakkapel

Door Tom Van de Ven
(10/10)

Dakkapel

Door Anoniem
(10/10)

Absolute aanrader!

Super bedrijf! Een echt familie bedrijf waar kwaliteit hoog in het vaandel staat. Ze nemen de tijd voor je en helpen echt super goed! Komen afspraken na en alles verloopt soepel en snel! Het plaatsen is ook echt super goed en snel gegaan, een paar dagen later nog gebeld of alles in orde was en of we nog vragen hadden! Wil je een dakkapel? Kies van Grinsven!

Door Anoniem
(10/10)

Absolute aanrader!

Door Eugene Valentijn
(10/10)

professioneel en hoge kwaliteit in alles: PERFECT dus!

Geweldig hoe snel en professioneel de dakkapel werd aangebracht. Keurig alles afgewerkt en ook nog eens opgeruimd! Prima klantenservice ook bij de aankoop en informatie verstrekking.Ik raad een ieder aan om bij Van Grinsven een dakkapel te kopen!

Door Teun van Alebeek
(9/10)

Prachtige dakkapel