(9/10)

Kwaliteit en service

Goeie service, netjes gewerkt en exact volgens planning een mooie dakkapel op maat.

Door Anoniem
(10/10)

Beter kan niet!!

Het hele traject van offerte t/m plaatsing is super verlopen. Wat een fantastisch bedrijf, zo efficiëntie en met kennis van zaken. Ik kan niet anders zeggen dat wij ontzettend blij zijn met onze dakkapel

Door R. Van Lith
(10/10)

Top bedrijf!

Absolute aanrader! Zeer positieve ervaring bij het plaatsen van twee dakkapellen. Van begin tot eind een goede service en kwaliteit.

Door Anoniem
(10/10)

Plaatsen dakkapel

Vriendelijk personeel, dakkapel volgens afspraak geleverd,

Door Anoniem
(9/10)

Aan te bevelen!

Goede service, vriendelijk personeel . Om 8 uur begonnen en om 14 uur klaar. Laten alles ook netjes achter.

Door Leo en Jolanda Sasso
(9/10)

Aanrader!!! Van Grinsven Dakkapellen

Van (showroom) tot offerte alles wat besproken is nagekomen. Na ruim een halve dag werken dakkapel geplaatst, alle rommel opgeruimd en afgevoerd, we zijn super tevreden.

Door Jan Van Zomeren
(10/10)

Topkwaliteit

Goede service+uitstekende montage

Door Marcel Van Alebeek
(9/10)

Top geregeld

We hebben 2 dakkapellen laten plaatsen door dit bedrijf .Geweldig hoe het bedrijf het traject onder de knie heeft .van eerste info tot het opruimen bij oplevering .top bedrijf met vakkundige en gezellige werknemers

Door Evelien Van Amelsfort
(10/10)

Heel tevreden

Binnen een dag een prachtige dakkapel erop. Ze werkte heel netjes! Gezellige mannen en werkte volledig volgens de richtlijnen!

Door Marc Hoos
(8/10)

Prima dakkapel en netjes geplaatst

We waren opzoek naar een dakkapel om onze huidige te vervangen. Na wat rond zwevingen , ons dakkapel uiteindelijk bij van Grinsven gekocht. De levertijd duurde even, maar dat had o.a. te maken met het Corona. Om 8 uur zouden ze er zijn en waren keurig op tijd. Een weekje voor het plaatsen nog een mail ontvangen met plaatsing details, kort voor het plaatsen zijn we ook nog een keer gebeld of alles duidelijk was. Dit behoord echt tot een goede service en met de klant meedenken. Het plaatsen heeft uiteindelijk een kleine 4 uur in beslag genomen. Er wordt netjes gewerkt en niets van de oude of nieuwe dakkapel gaat door het huis alles gaat via de kraan buitenom. Top werk.

Door Manuela Guldenaar
(9/10)

Prima!

Absoluut erg tevreden over plaatsen van de dakkapel, alleen jammer dat we nog moesten wachten op één ruit. Deze was niet goed gemeten vanuit de fabriek. Maar aangezien we de dakkapel al ruim een half jaar van te voren hadden besteld, verwacht je dat alles ook in orde is. Is overigens wel binnen 14 dagen geleverd.

Door Familie van Roosmalen
(10/10)

Zonder enige twijfel een aanrader!

Vorige week is onze dakkapel geplaatst. Het is een prachtige verrijking van onze woning. Wij zijn vooraf naar meerdere aanbieders geweest, maar het voelde bij van Grinsven direct goed; "no nonsense benadering: u vraagt, wij draaien" en geen oeverloos geneuzel over dingen waar we geen interesse in hadden. Wij hebben de service, communicatie, hoge kwaliteit voor een goede prijs en snelheid van plaatsen erg gewaardeerd. Wij raden van Grinsven dakkapellen daarom zonder enige twijfel aan wanneer u een dakkapel wilt aanschaffen.

Door Wendy Stiphout
(10/10)

Twee prachtige dakkapellen

Voor de tweede keer hebben wij een prachtige dakkapel geleverd gekregen. Ook deze is er weer snel en professioneel opgezet. Vanaf het meten tot en met het plaatsen is er een hele fijne en open communicatie. Je bent bij dit bedrijf echt klant en geen nummer. Een echte aanbeveling voor uw dakkapel

Door Ron Hessing
(10/10)

Vakkundig en netjes, een aanrader!

Nadat ik de plaatsing van een dakkapel in mijn straat zag plaatsvinden en dit er erg goed uitzag, geïnformeerd naar het bedrijf. Navraag bij de buren leerde dat de mensen van Van Grinsven goed en netjes werk afleveren. Contact opgenomen, afspraak in Rosmalen gemaakt en de wensen besproken. Op basis daarvan een prijsindicatie gekregen die achteraf behoorlijk precies bleek te zijn. Ze zijn thuis komen opmeten en de definitieve offerte gekregen die vrijwel niets afweek van de prijsopgave. Opdracht gegeven en we hoefden niets aan te betalen. Enkele maanden later is de dakkapel geplaatst. Stipt om 08,00 waren de mannen aanwezig en om 10,30 uur was de kraan ter plaatse om het gevaarte van meer dan 4 meter breed over het huis te tillen. Via de kraan is ook in 1 x het raam , de pannen en ander materiaal over het huis getild . Niets door het huis wat wel fijn was. Ongeveer om 12,30 uur zat de dakkapel er geheel gemonteerd en werkend (rolluiken/horren/kantel-kiepramen) op. Kundige en aardige mensen. Kan echt niet anders zeggen. Een dakkapel doe je meestal maar 1 x, maar als ik er nog 1 nodig zou hebben koos ik zonder aarzelen Van Grinsven. Qua prijs heb ik niet/nauwelijks vergeleken. Wij wilden heel graag een betrouwbaar bedrijf waar anderen ook tevreden over waren. We hebben na de klus de betaling gedaan. Aanrader!

Door Anoniem
(10/10)

Vakkundig en netjes, een aanrader!